مهر

آموزشی؛سرگرمی

مهر

آموزشی؛سرگرمی

آموزشی ۱ آسان دوبله کنیم

سلام

 

یولید ویدو استودیو

 

این یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای ویرایش فیلم و مخصوصا برای دوبله است .

 

این نرم افزار جزو پر فروش ترین ها بین خودشونه چون بسیار آسون و قابل درکه و حتی یک نفر با دو  سه  جلسه آموزش به راحتی میتونه اونو

 

 یاد بگیره و همین طور کارایی بسیار زیادی داره و محیطش هم بسیار ساده و دارای امکانات خوبیه

 

برای دوبله ی فیلم کافیه روی گزینه ی audio بزنید اونوقت در کنار سمت چپ کادر عکس یک میکرو فون پایین تر از گزینه های دیگه پیدا میشه و

 

شما متونید با استفده از اون صدای خودتونو ضپت کنید ...در مرحله ی اول روی قسمتی که میخواید فیلم دوبله بشه برید بعدگزینه ی  audio  رو

 

بزنید روی گزینه ی میکرو فون برید وبزنید سپس قبل از زدن گزینه ی استارت یک دور صدا تونو چک کنید که باید مراقب باشید که به حد کامل قرمز

 

نرسه بعد از اون گزینه ی استارتو بزنید یولید بصورت خود کار صدای فیلمو قطع و صدای شما رو ضپت میکنه..با تموم شدن کار دوبله شما حالا باید

 

کار ویراش صدا تونو شروع کنید..مثلا با دقت ؛ تون صدای گوینده رو پایین بیارید و تون صدای خودتونو بالا ببرید..اگه ترفند های دیگه ی این کارو بلد

 

باشید میتونید با کمک یک دوست یا حتی خودتون تنها در یک صحنه دو بار به جای دو نفر صحبت کنید...

 

یولید نرم افزار بسیار خوبیه و کارهای زیادی میشه با اون انجام داد مثل:ادیت؛دوبله؛میکس و منتاژ؛زیرنویس؛افکت گذاری و.....

 

جدید ترین ورژن اون هم یولید ۹   البته دیگه باید جدید ترش هم تاهمین ماه ها برسه ....راستی در مورد زیر نویس فارسی ممکنه خیلیا به مشکل

 

بر بخورن اما راهی برای این مشکل هم هست...

 

 یه مژده هم بدم ..قصد دارم دو سه تا نمونه کار ویدویی که با همین نرم افزار انجام شده هم به وبلاگ اضافه کنم...

 

                                                                                                                                                                                                  فعلا

نظرات 12 + ارسال نظر
هرا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:39 ب.ظ

علیک سلام ...احوالات...ما هم خوبیم ...شما هم خوبید؟ خوب خدا رو شکر.. چه خبر؟ از ما هم خبری نیست...............باز هم به ما سر بزن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام
اومدم سربزنم احوال بپرسم
اگه راستش را بخوای فکر میکنم گرافیک صفحه ات رو می تونی بهتر بکونی می توانی عرض صفحه هم کمی زیاده و حتما باید از هر دو دستگیره استفاده بشه کمی وقت بزاری خیلی بهتر می شه
قربان شما به ما هم سر بزن و نظر بده
یا حق

با سلام .. اگه اسم وبلاگت رو می نوشتی یا بنویسی چشم چون من حدودا اون روز به ۱۰ نفری نظر دادم

مریم پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:00 ب.ظ http://mari22.blogsky.com

سلام،مرسی که وبلاگ من سر زدی
وبلاگ جالبی داری وموضوعی هم که انتخاب کردی جالبه موفق باشی بازم به سر بزن

سلام به شما...اولا چشم و دوما اگه در مورد مطالب سوالی داشتی بپرس

مثلث پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ب.ظ http://mosallas.bogsky.com

سلام
فقط قالب ات مشکل داره عزیز
موفق و پیروز باشی

علیک سلام...اگه چندتا طرچ خوب بدی ممنون میشم

palina پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:06 ب.ظ http://berke.blogsky.com

سلام شما هم خسته نباشید .وبلاگ خوبی درست کردید بخصوص برای راهنمائی تازه کارها مثل من .از این که به من سر زدید متشکرم .شما میتوانید در رابطه با استفاده از موسیقی در وبلاگ به من کمک کنید ؟
شاد وپیروز باشید.

با سلام به شما ...در جواب باید بگویم بله منتظر باشید برایتان ارسال میکنم

شکوه شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام.. ولی من که از عشق ننوشتم !!! کاشکی مطلبو می خوندی بعد نظر می ذاشتی اقا حامد...(واقعا...)
...............................................
حامد
سلام...میدونی من از عشق هیچی نمی دونم بنا بر این طرفش هم نمیرم ..البته عاشق خدا بودن یه چیز دیگس..اگه عاشقش بدبخت ترین تو دنیایی.........حالا بگذریم یه سری به وبلاگ ما بزن
..................................
موفق باشی

ما از این صوتیا زیاد دادیم شوما به دل نگیر

محمد جواد شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:23 ق.ظ http://lovsat.blogsky.com

سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدی و نظر دادی اسم وبلاگتو تو لیست دوستان قرار دادم این کمترین کاری هست که من میتونم برای تو بکنم

شرمنده کردی در صریع ترین فرصت اسم شما تو وبلاگ منه

م ی ث م شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:11 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

عزیز دل برادر منظور من از تبلیغ همین کاری بود که شما کردی . یعنی بیای و بدون اینکه نوشته ی من رو بخونی فقط یه نظر بدی که منم بیام تو وبلاگت . لطفآ‌دیگه تو وبلاگ من این کار رو نکن .

شرمنده اخلاق وبلاگی

مهتاب شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ http://thousanddreams.blogsky.com

ممنونم حامد عزیزم..میشه بگی عکسو کاملن دیدی یا نه؟...چون قبلن اشکال داشت....:

چاکریم(ای خدا)...فکر کنم آره

*پرنسس* دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

خسته نباشی مهندس

ای بابا این حرفا چیه...ما دیپلومم بزور گرفتیم

سرخ سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام. مرسی به من سر زدی.
دوست عزیزم به عنوان یک وبلاگ نویس برات آرزوی موفقیت و عمری طولانی برای خودت و وبلاگ دارم.
می دونی چیه؟ وبلاگ های آموزشی معمولا بعد از مدتی دلزده می شن از نوشتن. از تو میخوام با اتکا به همون تنها دوستمون ، همیشه با وجود خستگی ها و دلمردگی ها بنویسی. آموزشی که زکات علمت هست.
----
در مورد لینک هم من لینک شما رو قرار دادم. امیدوارم همکارای خوبی برای هم بمونیم.
یا علی (ع) مدد

چشم به دلیل دوری از کافی نت و مشکلات دیگه من مطالبم کمی دیر نوشته میشه اما خوشحال میشم مطالبمو هر دفعه بخونید

ویروس جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ب.ظ http://DataBus.persianblog.com

امروز سلیمانم ، کانگشتریم دادی / وان تاج ملوکانه ، بر فرق ِ سرم آمد *** از حد چو بشد دردم ، در عشق سفر کردم / یارب چه سعادت ها ، که زین سفرم آمد == شمس تبریزی

یه روز از همین روزا روی شب پا میذارم...توی قاب لحظه ها عکس فردا میذارم.........ناصر عبدلاهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد